Veelgestelde vragen (FAQ)

Kan ik een product ook laten personaliseren met een eigen ontwerp?​​

Ja hoor! Tegen een kleine meerkost personaliseren we het gekozen artikel met jouw ontwerp of lettertype!
Je plaatst deze "op maat" kost dan als een artikel mee in het winkelmandje.

Ik kan mijn eigen bestand of lettertype nergens uploaden...

Het bestand kan je doorsturen via mail! Vermeld in het mailtje ook zeker jouw ordernummer.
De naam van het lettertype kan je bij opmerkingen vermelden

Kost een artikel met een eigen ontwerp of aangeleverd lettertype meer?

De stukprijs van het product zelf verandert niet als we het personaliseren met een aangeleverd ontwerp.
Wel rekenen we een eenmalige meerkost per aangeleverd ontwerp of lettertype.
Een voorbeeldje:
Je bestelt 20 jojo's met een eigen ontwerp, dan betaal je 1 x de "op maat" kost.
Bestel je 10 jojo's met ontwerp 1 en 10 jojo's met ontwerp 2, dan rekenen we 2 x de "op maat" kost.

Wat voor een bestand moet ik aanleveren?

Een .pdf / .eps / .ai / .jpeg (voor foto's) is bruikbaar.

Belangrijk is dat het bestand "groot" genoeg is. De resolutie moet hoog genoeg zijn.
Een foto van een geboortekaartje, een screenshot of een bestandje van bijvoorbeeld 57 kb is meestal niet bruikbaar. 
Werk je samen met een grafisch ontwerper? Dan kan je daar het originele bestand opvragen.
Is dat geen optie, sla het bestand dan zelf op met een zo hoog mogelijke resolutie.
Als een bestand niet bruikbaar is, brengen we je hiervan sowieso op de hoogte.

Waar kan ik bekijken hoe het artikel eruit zal zien met mijn gekozen tekst, lettertype en afbeelding?

We bezorgen na ontvangst van een bestelling (en de betaling ervan) steeds een digitale proefdruk (als het om een gepersonaliseerd artikel gaat). 
Zo krijgt u een zicht op hoe het artikel eruit zal zien. Bij deze proefdruk kan u nog bijsturen indien nodig.
Kleuren kunnen steeds afwijken van het doorgemailde bestand!
​Als u verschillende artikels met een bedrukking besteld, kan er naargelang de gebruikte machines, inkten en materialen een kleurverschil zijn. ​We trachten dit uiteraard steeds tot een minimum te beperken.

Wat zijn de verzendkosten?

We verzenden onze pakketjes met Bpost en rekenen hiervoor 7,50 euro. Afhankelijk van het gewicht wordt de verzendkost aangepast. 

Kan ik een bestelling ook ophalen?

Ja hoor, dat kan zeker! In de laatste stap in het winkelmandje kan je kiezen om het pakket op te halen in onze stenen winkel Boulevard Gerard - Bevelsesteenweg 7 - 2560 Nijlen.
Ophalen is enkel mogelijk tijdens onze openingsuren:
Woendag 13u - 18u
Vrijdag 10u - 12u & 13u - 17u
Zaterdag 10u - 16u

Kan ik mijn bestelling retour zenden?

Gepersonaliseerde producten vallen niet onder het herroepingsrecht - zie ook bij Algemene voorwaarden
We bezorgen daarom steeds een digitale proefdruk en werken de bestelling pas af na goedkeuring.

 

 

© 2015 - 2024 Feest in een doosje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel